Mensbloggen

Alla inlägg den 11 februari 2013

Av mens - 11 februari 2013 20:34

Som rubriken lyder, kan tampongsnöret egentligen gå av?


- Snöret KAN ju såklart gå av, men det är utterst ovanligt. Snöret sitter nämligen stensäkert och hårt så det skulle vara en väldigt lite chans att snöret faktiskt skulle gå av.


Mitt tips är därför ifall du skulle vara orolig av detta så kan du ju kontrollera ifall snöret verkligen sitter. Detta gör jag jämt då jag ska använda tampong för att känna mig mer säker.

Jo, då jag drar bort all plast och så från tampogen så brukar jag dra/rycka i snöret och kolla att det sitter. Det har faktiskt aldrig någonsin hänt att det gått av eller likanande och jag hoppas att ingen av er varit med om att tampogen gått av!


Ta hand om er hörni. Jag har svarat på några av era frågor i både frågespalten och kommentarsfället så kolla in där!

Nästa inlägg kommer innehålla en hel del tips om att onanera så håll utskick!


 

Presentation


Hej! Denna blogg är till för alla ni tonårstjejer som har en massa funderingar kring just mens. Därför finns jag här och besvarar allt jag kan. Maila om andra frågor kan du också göra.
mens.blogg@hotmail.com
Kram!

Fråga mig

654 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa mer om här i bloggen?
 Frågor & svar
 Bindor
 Tamponger
 P-piller
 Menskopp
 Puberteten

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards