Mensbloggen

Alla inlägg under februari 2012

Av mens - 16 februari 2012 23:06

Jag försöker svara på frågorna som trillar in hit dagligen. Så om du frågat något i frågerutan till vänster, checka in dit och kolla efter svar nästa dag eller under veckan bara! :)


Svarar på allt!

Av mens - 1 februari 2012 21:20

Blev riktigt orolig och ledsen då jag såg denna komentar så var bara tvungen att publicera den här så sändaren verkligen får svaret.


Hejsan detta har inget med mens och göra tror jag fast jag vet inte. Aså min kompis har varit borta hela veckan hon svara inte på skype eller sms eller facebook eller MSN så fort hon loggar in står det att hon är upptagen hon har tagit bort sin blogg men hon svara en gång på sms hon frågade bara om vi kunde rida jag skrev nej eftersom det inte gick och frågade vad hon var för sjuk hon skrev att hon hade jätte ont i magen. Jag är jätte orolig för henne hon har förlorat sin häst hennes mamma och hennes kille har strulat men hennes kille slog sig hårt. Hennes pappa bor i Örebro så hennes liv har allmänt varit struligt fast hon har inte brytt sig så mycket. Jag vet inte vad jag ska göra jag har ingen annan riktig vän i min skola och vi är liksom jätte täta och jag är ny i klassen aså jag vet inte vem jag ska vända mig till jag är rädd och brukar alltid svara hon är typ aldrig borta från skolan och hon älskade sin blogg!


Jag tycker att du borde gå raka vägen hem till henne med en stor godispåse och kolla hur din vän verkligen mår. Hon kommer bli jätteglad och uppskatta att du stöttar henne. Sedan kan du bara försöka prata med henne och låta hon prata ut. Du bryr dig ju och det tar på dina krafter att inte veta vad som händer med någon man bryr sig så mycket om. Ta vara på din vän för just nu behöver hon dig! Ring, smsa, visa att du bryr dig!

Presentation


Hej! Denna blogg är till för alla ni tonårstjejer som har en massa funderingar kring just mens. Därför finns jag här och besvarar allt jag kan. Maila om andra frågor kan du också göra.
mens.blogg@hotmail.com
Kram!

Fråga mig

654 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa mer om här i bloggen?
 Frågor & svar
 Bindor
 Tamponger
 P-piller
 Menskopp
 Puberteten

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards