Mensbloggen

Alla inlägg under juni 2011

Av mens - 12 juni 2011 23:38

Visst har det varit funderingar angående min ålder. Jag skriver ju oftast omhur jag har de osv.Men aldrig om hur gamml jag är. Det är självlart inte hemligt. Men det blir mer koncentrerat på mens om jag inte nämner min ålder. Jag är född 1995 och fick min mens våren 2008. I fyra år harjag haft mens och driver idag en mensblogg som är bland bästa länkarna på girls1.se, har fått massa erbjudanden genom mailen, en menskopp hemskickad och en massa läsare på köpet. Visst kan man bara man vill! Men jag ser detta bra som en liten hobby. Jag gillar att hjälpa andra, ge tips och råd. Jag bara är sån.


Här tänker jag fortsätta skriva tills någon skär av mina fingrar iallafall! Ha ett bra sommarlov gott folk och förhoppningsvis har ni icke mens den varmaste dagen! ;)

Av mens - 8 juni 2011 19:12

Glöm inte att det finns en liten frågespalt här till vänster där ni kan fråga alla era frågor om mens till mig. Jag har hittils svarat på alla frågor vilket är över 50 st. Men jag svarar även på komentarerna i komentarsfältet så om ni lämnat en fråga där glöm inte att titta in och se ert svar!

Presentation


Hej! Denna blogg är till för alla ni tonårstjejer som har en massa funderingar kring just mens. Därför finns jag här och besvarar allt jag kan. Maila om andra frågor kan du också göra.
mens.blogg@hotmail.com
Kram!

Fråga mig

654 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa mer om här i bloggen?
 Frågor & svar
 Bindor
 Tamponger
 P-piller
 Menskopp
 Puberteten

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards