Mensbloggen

Alla inlägg den 3 januari 2013

Av mens - 3 januari 2013 13:25

Men tjenare snyggingar!

Hoppas ni käkat massa god julmat och fått en bra start på det nya året. Jag hoppas ni verkligen är redo för ett nytt år fullt av mens. ;)

Jag har nu försökt svara på så många frågor jag bara kan i frågespalten till vänster så skicka in där! Nya och fräscha inlägg ska även göras. Många är nu sugna på lite sex frågor. Ja mina läsare växer ju snabbt så nu r det inte den första mensen som är jobbig utan nu ska man veta hur man onanernar, får orgasm, raka sig där nere, vad man ska tänka på vid första samlaget och allt om p-piller förstås. Så många inlägg om det framöver. Mensfrågor kan ni fortsätta ställa i både kommentarsfältet och frågespalten, svar får alla! :) 


Glöm heller inte att jag har en mail adress: mens.blogg@hotmail.com

Dit kan du maila in en personlig fråga som jag kan svara på, ifall du inte skulle vilja fråga på bloggen alltså. :)

Men ha nu en fin dag tjejer så ska jag försöka bjuda på så lärorika inlägg som möjlig. Kram!

Presentation


Hej! Denna blogg är till för alla ni tonårstjejer som har en massa funderingar kring just mens. Därför finns jag här och besvarar allt jag kan. Maila om andra frågor kan du också göra.
mens.blogg@hotmail.com
Kram!

Fråga mig

654 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa mer om här i bloggen?
 Frågor & svar
 Bindor
 Tamponger
 P-piller
 Menskopp
 Puberteten

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards