Mensbloggen

Alla inlägg den 31 december 2010

Av mens - 31 december 2010 08:00

  

Hur för jag in en tampong egentligen, och hur vet jag att den är på rätt plats. Vilken tampon gär bäst, och vilken ska jag prova först. När kan jag börja använda tamponger och hur känns dem egentligen.


Ja, det finns egentligen flera hundra frågor om just tamponger. Bindor finns det inte så mycket frågor om eftersom det är ganska självklart vad det är för något. Och menskoppen används så sällan så den känner inte många till. Men just tampongen. Den används av många och är nog det skyddet som många är nyfiken på.

Jag kö en liten mini frågestund om tamponger idag som håller på någon dag. Så i detta inlägg kan ni fråga allt ni vill om just tamponger så går jag igenom dem och lägger till annan viktigt info.


Så då kör vi, fråga på!


PS; Jag godkänner inga kommentarer alls i detta inlägg efterso  vissa kanske inte vill visa att det just är dem som kommenterar!

Presentation


Hej! Denna blogg är till för alla ni tonårstjejer som har en massa funderingar kring just mens. Därför finns jag här och besvarar allt jag kan. Maila om andra frågor kan du också göra.
mens.blogg@hotmail.com
Kram!

Fråga mig

654 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa mer om här i bloggen?
 Frågor & svar
 Bindor
 Tamponger
 P-piller
 Menskopp
 Puberteten

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards