Mensbloggen

Direktlänk till inlägg 19 april 2011

HUR ONANERAR MAN?!

Av mens - 19 april 2011 23:33

Jadu, hur 17 onanerar man?! Just tjejen har fått turen att få en fitta. Därför är det mycket enklare att få en orgasm (så det blir så skönt att du knappt kan kontrollera dig själv) ganska lätt och du kan använda en massa olika hjälpmedel. Vilket killen inte kan!


Jag gillar inte att föra in fingrarna i hålet, det låter jag killarna sköta. Det är mycket svårare att komma på den vägen. Så jag kör som många andra, jag smeker klitroris. Underbart!


Såhär gör du:

- Du ska helst vara avslappnad och ha det skönt. Ligg gärna i din sväng, Och av med brallarna!

- Kolla ner, där ser du den. Precis där streket kommer fram och däår könshåret är så kan man smeka.

- Inte på håret, utan mer neråt, närmare hålet du pissar från alltså.

- Högsta unkten alltså.

- Du smeker den med cilkulerade rörelser, som en cirkel med dina fingrar.

- Du börjar känna i hela kroppen att detta är skönt och du vill bara mer.

- Du blir anfådd, vilket är ett tecken på att du börjar bli kåt.

- Så du stimulerar snabbare, med kraftigare rörelser.

- Du blir kåt och våt.

- Nu är du så anfådd så du nästan inte vet vart du ska ta vägen.

- Skjut upp rumpan i vädret så får du en skönare ställning.

- Onanera snabbare.

- Så snabbt att du får ont i armen, och sluta inte förens hela kroppen säger åt dig att du har fått en orgasm.

- Då kommer du automatiskt inte orka onanera mer och du kommer känna en helt otrolig känsla i hela kroppen.


Därefter känner du dig nöjd, trött och lite gladare.


Lycka till, kom ihåg att inte onanera för att du måste. Onanera för att du gillar det. Onanera gärna varje kväll innan du lägger dig, med tiden kommer du ha hittat just din teknink!


Lycka till! :)

 
 
Ingen bild

Någon

27 juni 2011 17:40

Har försökt onarera asmånga gånger, men funkar inte!

mens

8 juli 2011 17:18

Alltså man onanerar genom att antagligen föra in ett eller två fingrar i hålet som det glider ut mens eller flytningar. Sedan gör du bara in och ut in och ut ganska snabbt. Smek dig och bara njut. Sedan kan du stimulera högsta punkten på hela fittan, alltså precis innan kisshålet börjar. Ta handen där och gör rundade rörelser snabbt. Blir du lite våtare där nere så har du blivit våt. Fortsätt tills du inte orkar mer och får en orgasm.

 
Ingen bild

anonym

25 juli 2011 01:32

blir man av med oskulden om man gör på det sättet?

mens

26 juli 2011 16:58

Nej

 
Ingen bild

Anonym

9 december 2011 19:15

Men hur gammal tycker du man borde vara?

mens

9 januari 2012 03:26

Finns ju självklart ingen åldersgräns men första gången brukar väl vara då man är 11-13 år. Sedan då man börjar onanera mer seriöst brukar man ju vara 15-16 år iallafall. Kram!

 
Ingen bild

Anonym

18 mars 2012 20:33

hej! jag undrar om man kan onanera med en eltandborste? många säger att man kan det men hur?

mens

3 april 2012 17:39

Du bara för mustycket mot klitroris.

 
Ingen bild

Anonym

15 april 2012 13:42

Hej, kan du gärna skriva mer om onani?? Jag vill göra hårdare, skönare,. Jag gjorde det för ungefär 10 minuter sen. jag tog 2 fingrar på fittan sen gned jag lite sakta sen jätte snabbt,snabbt,snabbt. Och när jag slutade exploderade hela jag!!!!!!!!Och jag vill ha mer, hårdare, kan du skriva??

 
Ingen bild

...

21 april 2012 20:52

jag var nog ganska tidig för jag börjad när jag var bara 7-8 år.. fast ingen vet det och jag snackar aldig om sånt, är ganska blyg. men ville att andra ska veta att rätt ålder är den åldern som man kännder att man vill börja i! :)
ett tips är att lägga en kudde under rumpan.
men jag har aldrig fått en orgasm genom att "föra fingret ut och in i hålet". Kan du förklara bättre? :$ hihi ^^

mens

21 april 2012 23:50

För en tjej är det rätt svårt att få en orgasm genom att fingerpulla utan vi stimulerar klitroris istället. :)

 
Ingen bild

.

22 april 2012 19:29

skruva av själva duschen och ha bara slangen när du duschar. sen sätter du på lagom stråle och sprutar in mot fittan. då får man orgasm efter ett tag

 
Ingen bild

..

25 april 2012 13:19

kan man onanera innan man har fått mens? är det på nått vis farligt att onanera? kan man få ont av det? vad har man då gjort för fel?

 
Ingen bild

...

2 juni 2012 14:56

om man inte hittar klitoris?

 
Ingen bild

anonym

10 juni 2012 19:30

När jag onanerar och till slut får orgasm typ avdomnar min slida. Jag vill fortsätta men det gör liksom för ont. Är det normalt att slidan avdomnar? Den gör kanske inte det men det känns så...:)

 
En okåt tjej

En okåt tjej

27 juni 2012 12:25

Hej, jag har försökt med att fingerpulla men jaag tycke rinte det är skönt, jag brukar gnida mej mot en kudden eller något liknaden, men jag vill ha mera tips. Vill bli upphettsad så man får massa orgasm ,!

http://..

 
Ingen bild

Anonym

29 juli 2012 14:10

Hej! Jag gillar Trä en kondom på saker men vad kan jag trä på ??? Ps: jag kan INTE köpa en dildo!!!!

 
Ingen bild

Anonym

11 augusti 2012 17:48

Hej, jag är 13 och jag är sugen på att börja onanera. Men jag har inte fått min mens än och jag undrar om det är svårare att gå orgasm då? Tacksam om jag får ett svar :)

 
Ingen bild

Anonym

21 augusti 2012 15:01

prövade och det funka

 
Ingen bild

I like what i see

6 september 2012 20:49

Jag gillar denna tråden 8======)

 
Ingen bild

Anonym

3 oktober 2012 17:10

I vilket hål ska fingrarna in?

 
Ingen bild

anonym

19 oktober 2012 20:47

hej, jag har börjat onanera och älskar det! men min mens försvann när jag hade hållt på några gånger? är det farligt?

 
Ingen bild

Linus

3 november 2012 19:35

Var sitter g-punkten på en kille

 
Ingen bild

Jag

11 december 2012 15:21

Jag är 13 år och jag brukar ta en vibrator som vi har hemma som egentligen är en massage sak. Jag bara lägger mig på den och "gnuggar" mot den, kommer nästan direkt! :)

 
Ingen bild

anonym

13 december 2012 12:57

hej! hälper det mot mensvärk ? puss!

 
Ingen bild

mmaja

21 december 2012 14:42

Hej jag onerade nyss men jag är osäker för är jag för ung när jag är 12år och onerar ps dina tips är bäst svara snart Maja

 
Ingen bild

Anonym

29 december 2012 16:26

Testade ditt råd va SÅ skönt men är inte säker på att jag fick en orgasm

mens

10 januari 2013 17:53

Övning ger färdighet min vän :)

 
Ingen bild

En glad tjej

30 december 2012 12:48

Who hoo fick min första orgasm!!!!!!!!(tror jag) :-D

mens

10 januari 2013 17:53

Grattis tjejen! :D

 
Ingen bild

Vill ha mer

4 januari 2013 21:20

Jag gör så som det står och det är as skönt, men efter ett tag börjar jag rycka. Är det orgasm?
Och skriv mer om olika onani metoter? Vill ha mer förslag!
Tack

mens

10 januari 2013 17:48

Att rycka till är vanligt så visst är det en orgasm! Fler metoder kommer :)

 
Ingen bild

För ung`??

19 januari 2013 22:28

Jag är 12, jag gillar att fingerpulla (ska fylla 13)
Jag bara undrar om jag är för ung för att pulla och om det är farligt i min ålder..

 
Ingen bild

Rädd men kåt

22 januari 2013 19:01

När jag onanerar brukar jag tänka på min bästa tjejkompis men jag är hetero är det fel på mig?

 
Ingen bild

Anonym

24 januari 2013 23:13

Hej! Är det farligt att onanera typ 3-4 gånger på raken?

 
Ingen bild

Anonym

31 januari 2013 20:10

Jag är heterosexuell men är det normalt att tänka och tycka att tjejer är upphetsande att tänka på när man onanerar????

 
Ingen bild

Anonym

2 februari 2013 23:51

Hej jag är 12 och jag började onanera när jag var 11 men det är inte skönt jag ´försöker många saker men inget funkar. När jag tar in mitt finger i i slidan är det inte skönt jag smker fittan inget funnkar.

mens

3 februari 2013 11:39

Prova att ta i mer och stimulera. alltså att smeka i små cirklas runt klitroris området!

 
Ingen bild

Funkar inte

3 februari 2013 00:00

Jag försöker ta in fingret i slidan men det är inte skönt. Jag smeker och såntdet funkar inte heller. Jag brukar ta en kudde under slidan och börjar gnugga den mot slidan då får jag en skön känsla men inte när jag onanerar

 
Ingen bild

Måsteee man

3 februari 2013 12:24

Varför blöter man ner sitt finger i spott och sånt. Måste man göra det eller??

mens

3 februari 2013 13:31

Man brukar använda glidmedel för att det ska bli lite geggigare och därmed skönare. Detta behöver man såklart inte göra utan du kan ju köra på ändå och använda dig av kroppens glidmedel, alltså flytningar!

 
Ingen bild

Feel?? :((

3 februari 2013 13:58

När jag fingerpullar mig är det inte skönt. Är det vanligt på 13 åriga tjejer jag har ingen känsla jag jag gör snabbare gör det lite ont men när jag gör sakta är det inte skönt nåt fel.

mens

3 februari 2013 15:30

Du ska inte alls känna dig tvingad att onanera, det kommer en dag då du tycker om att bli berör där nere, stressa inte och njut av det du redan tycker är kul! :)

 
Ingen bild

Alltiddd?

3 februari 2013 17:36

Varför blir man våt där nere när man onenrar. är det alltid så oc´h sprutar det ofta ut så när man har orgasm// onani

mens

11 februari 2013 20:34

Man blir våt för att kroppen förbereder sig för en snopp och då är det lättare för den att komma in om det är lite geggigt. Så ja, är du kåt så blir du våt. För tjejer är det inte vanligt att det sprutar utan det är killar det sprutar ifrån.

 
Ingen bild

Whyy whyy

5 februari 2013 21:58

Varför får man igentligen flytningar efter eller före mensen är det alltid så

mens

11 februari 2013 20:32

Ja man brukar inte ha så mycket flytningar under mensen eftersom mensen ska ut och då behöver inte slidan fukta ner sig med något. Helt normalt :)

 
Ingen bild

...

6 februari 2013 22:17

De e så jäkla skönt jag vill ha fler tips men än så länge brukar jag bara ta typ en kudde och ta och gunga på de e jätte skönt!

mens

11 februari 2013 20:26

Mer tips kan jag absolut fixa!

 
Ingen bild

Anonym

15 februari 2013 16:31

Jag provade att onanera nyss med en eltandborste!!
De gick skitbra och jag tror att jag har fått min första orgasm, de spändes till i hela min kropp sen slappnades de av och de gick inte att kontrollera..

 
Ingen bild

Anonym

22 februari 2013 21:57

Hej. Ladda ned kik på eran telefoner och sök på kimmby1997. Vi hörs på kik alla tjejer!

 
Ingen bild

Hej

27 februari 2013 18:40

Jag har försökt några gånger och det har gått rätt så bra. Jag har mest smekt och inte direkt pullat jag har fått orgasm och det är så otroligt skönt så jag skulle gärna vilja börja pulla. Jag har försökt men hittar inte in.. Och när jag väl försöker så gör det ont, någon som har ett tips på hur man hittar in i slidan så det inte gör ont? En till sak. Är det farligt att onanera i badet? Om man vill pulla i badet är det farligt eftersom man ligger i vatten?? Tack på förhand!

 
Ingen bild

--

8 mars 2013 17:43

jag onanerade just, beukar göra det. men provade dina tips. Jag kom också, men samtidigt fick jag min mens, liksom när jag höll på.. Är det normalt och nåste jag sluta eller kan jag bara fortsätta?

mens

3 maj 2013 23:54

Inget farligt, fortsätt du! :)

 
Anonym.

Anonym.

1 april 2013 19:54

När jag onanerar så rycker kag till, då kan jag inte fortsätta :(

Ett tips är att tvätta ur en färdig använd deodorant, både kulan och burken, sedan sätter u tillbaks kulan och för den fram och tillbaka på fittan. Då känns det som att du blir slickad! :)

http://?

mens

21 april 2013 22:27

Bra tips!

 
Ingen bild

Anonymus

6 april 2013 12:26

Jag pulade eller onanera för första gången! Jag stoppade on ett finger lite försiktigt och lyfte för att komma ner jag kom bara tre fyra cm ner och så började jag masera lite och sen blev jag blöt. Jag drog då upp och ner sakta och snabare, jag började bli tröt och andfådd. Det var jätte skön och till slut så blev det så skönt så jag visste inte vad jag skulle ta vägen. Sen så fick jag ryckningar så att jag inte kunde fortsätta min fitta knep igen. Men det var en unde bar känsla. Jag hadde en stor kudde under min rumpa hella tiden och jag låg i sängen. Men sen försökte jag göra det igen men då funkade det inte varför då ???? Dena sidan är bäst!!! Jag är 13 år i juni!!

mens

21 april 2013 22:26

Vad kul att du hittat vad du tycker är skönt! Att onanera direkt efter det blivit sådär jätteskönt kan bli lite jobbigare för underlivet att hänga med. Så se till att ta en ordentlig paus innan du ska hålla på igen.

 
Ingen bild

11 årig tjej

11 april 2013 21:38

Jag är elva och jag vill onanera! Men är det farligt om man inte har fått mens??? Har du några nybörjartips på vad man kan göra????

mens

21 april 2013 22:23

Det är absolut inte farlig, bara börja ta på dig själv så ser du snart vad du själv gillar.

 
Ingen bild

Kanske kåt tjej

14 april 2013 20:16

Hej, jag tycker det är svårt att hitta punkten där man ska ha fingrarna eller fingret... Har du några tips hur man gör för att hitta det och ska man använda ett eller två fingrar?

mens

21 april 2013 22:20

Använd en spegel, känn efter. Använd ett till att börja med :)

 
Ingen bild

Anonym

14 april 2013 23:12

Hej jag är 13 år och jag hade aldrig provat att onanera men så ville jag bara göra något som jag trodde skulle vara skönt så jag satte mig i sängen och tog två kuddar mellan benen och typ hoppade lite upp och
ner på dem och så gjorde jag så snabbare och snabbare och det var jätteskönt, det typ kicklades är det att onanera?

mens

21 april 2013 22:19

Nja att onanera innebär att smeka sitt könsorgan med exempelvis händerna. Det du gjorde var att få attraktioner av ett annat slag. Men var det skönt så ska du definitivt fortsätta!

 
Ingen bild

Anonym

19 april 2013 20:26

Vilket "hål" ska fingrarna in i ?

mens

21 april 2013 22:18

Där mensen/flytningarna kommer ifrån, det i mitten alltså.

 
Anonym

Anonym

22 april 2013 22:36

Om man har onarnerat ett tag och sen vill sluta. Hur ska man göra då? Jag har försökt men jag klarar inte av det. Finns det något tips för att sluta. Jag tycker bara att det är pinsamt att göra det, så snälla hjälp.

http://ingen

mens

3 maj 2013 23:48

Varför sluta? Inget alls att skäms över. Kör hårt tjejen!

 
Ingen bild

Hjälp?

5 maj 2013 14:12

Hej jag är 11 årig tjej men jag fattar liksom inte vart mensen kommer ifrån för hål. Jag har dock inte fått mens men tror jag får den snart. Vill vara lite förbered :) tacksam för svar:)

mens

11 maj 2013 00:06

Kolla i en spegel! Mellan kiss och bajshålet ligger det! :)

 
Ingen bild

anna

6 maj 2013 18:01

fyfan va äckliga ni är !!!!

 
Ingen bild

Anonym

9 maj 2013 15:49

Hej jag är 12 år och älskar att "hålla på" i könsorganet. Men jag brukar få ont lite efter. Är det farligt? Det är skitskönt medans jag håller på men efter gör det ont. Min mens har inte kommit än, är det något farligt?

mens

11 maj 2013 00:05

Inte farligt alls, kör på!

 
Ej säga

Ej säga

16 maj 2013 17:05

Asså, jag stoppar in fingret, då gör de ont, och sen när jag ska kissa så svider de. Gör jag fel?

http://Hehe

 
Ingen bild

anonym

16 maj 2013 18:23

jag älskar eran blogg men är det farligt om man får en utlösning när man är 12 år?

 
Ingen bild

..

19 maj 2013 18:30

Hej! Jag undrar om de är farligt eller nått att onanera flera gånger om dagen? Snälla svara, är lite orolig

 
Ingen bild

:)

23 maj 2013 16:36

Hej, jag är 13 år och har fått mens. Är det farligt/ inte bra att onanera när mensen rinner?

 
Ingen bild

anonym

27 maj 2013 21:15

jag är 12år och pullar varje dag! så fett skönt! tips på nåt man kan använda istället för fingrar eller vibbrator?

 
Ingen bild

Från mig

27 maj 2013 22:48

Heej!! Jag är 12 år och har inte fått min mens. Jag har däremot stora bröst och hår på könsorganen. Måste använda bh annars ser det galet ut!!!
Men grejen e det att för 2 veckor sedan började jag få helt otroligt mycket flytningar!! Det läcker igenom trosan och känns som om jag har kissat på mig.. Jag har just nu bindor men det är ju fortfarande galet blött, och jag kan ju inte få stopp på det!! Jag vet inte heller hur man ska duscha på gympan, för jag vill inte att någon ska se, för det e helt gult och jättemycket!!är det ett tecken för mens eller varför har jag det?!(det är inte svamp, för det kliar inte där nere.. HJÄLP

 
Ingen bild

anonym

29 maj 2013 23:12

hej jag är 13 och har inte fåt min mens men alla andra har.. kommer inte jag få min? ps: en skön grej är att ta sina två händer och trycka på under livet så att det börjar att dunka det är as skönt

 
Ingen bild

Anonym

2 juni 2013 13:06

Hur onanerar man mer seriöst?

 
Ingen bild

Anonym

2 juni 2013 22:38

Hej jag är 13 år och har aldrig smekt mig eller nåt i fittan vågar inte heller är det normalt? Att jag inte provat någon gång vad tycker du?

 
Ingen bild

P

3 juni 2013 12:05

Det är inte flytningar som kommer när man blir våt, utan lubrikatiom.

 
Ingen bild

anonym!!

3 juni 2013 12:41

Hej! jag har inte fått min mens än.. och jag har försökt att köra upp ex. en gurka eller morot men de är trångt, beror de på att jag inte fått mens? snälla hjälp!!

 
anonym

anonym

7 juni 2013 17:52

Det gör ont att komma in med ett finger i 'hålet' så vad kan jag göra?

http://-

 
Emilia

Emilia

9 juni 2013 21:53

Jag fattar inte, det är något fel på mig. Men jag tänker på Sex hela tiden :(

http://Emilia

 
Ingen bild

Orolig tjej

11 juni 2013 23:30

Hej jag älskar att hålla på där nere men gör inte det så ofta och dagen efter det så är jag alltid sjuk så väldigt tacksam för svar kan man dö av det ?

 
Ingen bild

En tjej som tycker att det är pinsamt

15 juni 2013 12:51

Hej, jag är en tjej på snart 13 år och vågar inte stoppa in fingrarna i hålet, men jag har börjat cirkulera runt men inte i hålet, det är skönt men jag tycker att det är läskigt att stoppa in fingrarna i hålet.. Vad ska jag göra?

 
Ingen bild

Mig

15 juni 2013 15:23

Jag har gjort deta några gånger men vet inte om jag har fått en orgasm för när det börjar svartna för ögonen så slutar jag typ sen orkar jag inte mer.

 
Ingen bild

Anonym

15 juni 2013 23:52

Jag är en tjej på 12. Jag brukar ställa mig över en sängstolpe, boll/kula eller något som likar en snopp och jag ställer/lägger mig över den och börjar gnida. Jag tycker det är jätte jätte skönt så jag gnider hårdare är det att onanera jag bli ofta blöt efter jag slutat och det är så jävla skönt att gnida sin SLIDA mot något som liknar en SNOPP eller något!! ;)

 
Ingen bild

Kåt flicka

19 juni 2013 23:48

Min kille pullade av mig han visste exakt hur han skulle göra fattar du hur ?

 
Hur?

Hur?

24 juni 2013 23:59

Hej! Vad är orgasm och hur ser det ut? HUr vet jag när det kommer?

http://Bloggplatsen

 
Ingen bild

Anonym

1 juli 2013 22:34

Jag blir blöt men jag njuter lixom inte, vet inte hur jag ska göra, jag är 12 år och skulle vara tacksam över ett svar på hur man kan göra!

 
Ingen bild

molly

6 juli 2013 13:40

jag började onanera när jag var typ 8-9 år, i allafal lite.
Jag är 15 år nu och onanerar fortfarande. Det har ökat mer och mer med att onanera genom åren, just nu tror jag det är mindre än förr. jag trodde att det var något fel på mig, jag visste inte att det var vanligt eller ens att det fanns.

 
Ingen bild

Tjej

11 juli 2013 00:10

Hej ! Jag är 15 år och när jag onanerar känns det som jag ska explodera! Men jag får ingen orgasm? Hur ska man göra för att få det ? Hur känns det?

 
Ingen bild

Anonym

13 juli 2013 20:52

Ett tips är att om du onanerar på klitiorisen så luktar man lite äckligt sen på fingrarna om du inte vill lukta äckligt på fingrarna kan du försöka att onanera utanpå trosorna :)

 
Ingen bild

Anonym

17 juli 2013 12:30

Man har väl bara tre hål? Ett hål där man bajsar, sen ett hål i slidan, sen ett pyttelitet kisshål? Eller är jag onormal?

 
Ingen bild

Cute Me

2 augusti 2013 19:24

Jag är 13 och brukar onaorera och tycker det skönt och jag gör det både i duschen och på andra ställen, både med händer och föremål och tycker det är skönt Fast får ALDRIG orgasm :/ vill så gärna ha det! Snälla hjälp Mig :)

 
Ingen bild

Anonym

5 augusti 2013 23:22

Jag onanerar varje kväll och ibland vill jag ha något "hårdare" då brukar jag sätta en filt mellan benen och föra mig mot den. Man kan dra lite i båda ändarna också :)

 
Ingen bild

Anonym

13 augusti 2013 21:51

hej:) jag har fått min mens men är det farligt att onanera?

 
Ingen bild

anonym

25 augusti 2013 00:31

Tack för tipsen!

 
anonym

anonym

25 augusti 2013 01:48

Tack så hemskt mycket

http://

 
Ingen bild

Anonym

27 augusti 2013 16:04

Snälla jag är 15 och jag kan inte onanera! Snälla kan du förklara på ett annat sätt, jag tror jag har fingret på rätt ställe men jag känner inte att jag blir blöt eller något annat! Snälla hjälp mig!

 
Ingen bild

Anonym

1 september 2013 11:10

Hej när jag onanerar tycker jag det är skit skönt och så men sen efter ett tag så känner jag bara "varför gör jag det här?" "gud vad äckligt" och så har du något tips på vad jag kan göra för att inte känna på?

 
Ingen bild

anonymhjälpmigattslutanu

14 september 2013 13:53

hej! jag är en tjej på 13 år som oanerar åt poor ungefär 1-4 ggr om dagen och vill verkligen sluta för jag känner verkligen att detta är inte okej men jag kan inte sluta! vad ska jag göra? jag vet jag är konstig

 
Ingen bild

Osäker tjej

1 oktober 2013 23:00

Hej! Jag har precis fyllt 12 och jag är osäker på om det är farligt att stoppa in ett finger in i slidhålet om det gör lite ont i början? Jag är rädd att få infektionssjukdomar. Fast jag brukar röra några fingrar vid klitoris och få orgasm fast jag vill se om jag kan få det när jag stoppar in dom istället!

 
Ingen bild

En kåt tjej

11 november 2013 18:47

Jag är en tjej på 16 år jag älskar att onorera jag tycker att det är as skönt jag brukar ta av mig brallorna ligga i min säng och gnida en kudden på fittan jag brukar även hoppa litte upp o ner på kudden när jag håller på inland, men så är det så att jag vill ha något mer och det hjälper inte att leta efter en massa bilder på killars snoppar eller när de håller på att stoppa in snopen i tjejens hål... Vad kan jag göra för att kunna göra så att min ononering ska bli komplett? Några tips?

 
Ingen bild

en tjej

20 januari 2014 01:58

Jag hat prövat alla tekniker men de funkar inte ä de nå fel på mig???
snälla hjälp jag vill att de ska vara skönt men jag vet inte hur jag ska göra!

 
Ingen bild

Anonym

18 februari 2014 20:21

Hej, jag är en tjej på 13 år och ska snart fylla 14. Mitt tips eller de jag iaf brukar "köra" med är en morot med en kondom på och då köra den in och ut genom "hålet" eller så tar jag en eltandborste och med då själva borsten så kör jag den runt omkring och på klitoris, ibland så använder jag skaftet på en hårborste och kär de fram och tillbaka på klitoris. Med de tre sätten brukar jag få ordentligt med orgasm

 
Ingen bild

Anonym

18 februari 2014 20:45

Fin blogg du har, man lär sig mycket nytt 😉

 
Ingen bild

hjälp

25 februari 2014 21:24

Jag smeker mig själv hela tiden det är skönt är 12år jag har inte fått min mens än beror det på att jag smeker mig

 
Ingen bild

Cupcake von Glasyr

12 mars 2014 11:58

Jag är 11 år gammal och jag prövade nyss detta. Jag fick ingen orgasm men det var det mest njutningsfulla jag någonsin har upplevt! Men det började rycka i hela fittan och bulta, är det normalt? Blir orolig.

 
Ingen bild

Linaa

23 mars 2014 20:41

Jag vill jätte gärna sluta onanera, men kan inte. Hur kan jag få bort lusten?

 
Ingen bild

Minna

7 augusti 2014 01:03

Ska man ta av sig trosorna också

 
Ingen bild

Axel

20 januari 2015 14:50

Var sitter g-punkten på en kille?

 
Ingen bild

Anonym

25 januari 2015 22:11

Första gångerna jag började smeka mig var typ 2 år sen. När jag fick min orgasm var det som om det bultade i fittan. Men nu är det inte riktigt så längre.
Iallafall, i början la jag handen på min fitta och gnuggade handen på ena hållet samtidigt som jag gnuggade fittan på andra hållet om ni fattar. Sen började jag ligga på rygg och gnugga handen jätte fort mellan benen. (Allt med trosor på haha ) sen nu har jag börjat ta eltandborsten mot klitoris (den lilla knoppen) med trosor, fast min eltandborste låter fett skumt nu haha. Plus att den låter ju så mkt o man håller ju ändå på ett tag så familjen undrar nog... Men iallafall , jag brukar kolla på pornhub (det har blivit aoutocorrrekt på det ordet nu..) fast rekommenderar inte det till dem under 11.
Jag själv är 13, o tror inte att ngn i min klass gör detta, fast man vet aldrig...
Btw, om ni vill ha kik sexchatt, inga bilder!, så kika på kungenidjunglen. Det är inte min "vanliga" kik så det kan dröja innan jag svarar haha 😂
Min kompis har den kiken på sin iPad så kan hända att hon svarar helt bara ; vem fan e du " så ni vet. Aja, puss puss / hon som typ alltid e kåååt

 
Ingen bild

Anonym

18 februari 2015 12:31

Hej! Jag har onanerat sen jag var 10 år, men har aldrig fått en orgasm. Jag tror att min klitoris är så känslig så att så fort jag rör på den så kan jag inte göra mer än 10 sekunder. Det låter kanske som att jag får orgasm, men det gör jag inte! Jag bara kan inte fortsätta, inte för att det blir skönare och skönare och tillslut inte kan göra mer, utan att det känns lika skönt hela tiden men kan bara inte göra mer. Är det annorlunda?

 
Ingen bild

mr mr

6 januari 2016 22:49

Finns det en sånhär sida för killar? Eller har du kunskap för killar också?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mens - 9 juni 2015 23:37

Ett problem med mensen man kan stöta på ibland är att mensen faktiskt LÄCKER på natten. Man vaknar upp av att man nästan badar i mensblodet, lackanet är blodigt, trosorna är blodiga, eventuella sovkläder är blodiga och detta upptäcker du tidigt på mo...

Av mens - 8 juni 2015 22:34

Jag har fått några funderingar kring om man verkligen förlorar oskulden då man börjar med tampong.   Det jag vill börja med att klargöra är att man inte kan stoppa in hur många tamponger, menskoppar, fingar och banener som helst upp i slidan men ...

Av mens - 8 juni 2015 00:20


Är det bara jag eller är det fler som har en så otroligt oregelbunden mens? Jag kom och tänka på det nu när jag skulle räkna ut nästa gång jag får min mena. Alltså nu har jag haft mens i över 10 år så nog antar man att min mens borde vara lite regelb...

Av mens - 7 juni 2015 21:15


Vad gör man med snöret? Svar: Snöret som sitter längst ner på tampongen är till för att tra ut tampongen då den är full. Innan du för in tampongen så kan du göra det till en vana att alltid rycka lite på snöret för att se till så det sitter stenhår...

Av mens - 7 juni 2015 16:15


Personligen så tycker jag att dehär med tampongen är jättesmart och verkligen något som gör det lättare att ha mens. Tillskillnad från bindor så känner man inte hur mensblodet bara drobbar från underlivet vilket ibland kan kännas lite obehagligt och ...

Presentation


Hej! Denna blogg är till för alla ni tonårstjejer som har en massa funderingar kring just mens. Därför finns jag här och besvarar allt jag kan. Maila om andra frågor kan du också göra.
mens.blogg@hotmail.com
Kram!

Fråga mig

654 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa mer om här i bloggen?
 Frågor & svar
 Bindor
 Tamponger
 P-piller
 Menskopp
 Puberteten

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards