Mensbloggen

Direktlänk till inlägg 18 juli 2011

Sova med tampong?

Av mens - 18 juli 2011 13:45

Kan man sova med tamponger?

- Jajemen! För in en ny innan du går och lägger dig och byt direkt då du vaknar. Det kommer mindre mens då du bara ligger ner och inte rör sig så mycket därför går det bra med ett menssydd under hela natten. Fast vissa känner att det rinner för mycket så mitt i natten kliver dom upp och byter. Speciellt för de som använder bindor och man är under de första dagarna!

 
 
Anonym

Anonym

7 december 2011 16:59

Hej jag är 11 år ibland blir jag kåt då stoppar jag inne fingret i fittan då brukar det komma vatten har jag mens då !!!!!

http://mensbloggen

 
Ingen bild

Någon

10 juni 2012 13:10

Hej
Nej det är inte mens, du blir kåt av att pulla dig själv.
När du är blöt (dvs upphetsad/kåt ) gör att kuken glider lättare in.
Om du inte är våt är det svårt att ha sex .
Mens är rött och man märker skillnaden .

 
Thissan

Thissan

9 november 2013 22:02

Kan man sova med vanliga libresse tamponger på natten jag fick min första mens i förrgår och jag gillar inte binda och kan inte riktigt sova med det kan jag ha tampong hela natten:)

http://Ojoj

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mens - 9 juni 2015 23:37

Ett problem med mensen man kan stöta på ibland är att mensen faktiskt LÄCKER på natten. Man vaknar upp av att man nästan badar i mensblodet, lackanet är blodigt, trosorna är blodiga, eventuella sovkläder är blodiga och detta upptäcker du tidigt på mo...

Av mens - 8 juni 2015 22:34

Jag har fått några funderingar kring om man verkligen förlorar oskulden då man börjar med tampong.   Det jag vill börja med att klargöra är att man inte kan stoppa in hur många tamponger, menskoppar, fingar och banener som helst upp i slidan men ...

Av mens - 8 juni 2015 00:20


Är det bara jag eller är det fler som har en så otroligt oregelbunden mens? Jag kom och tänka på det nu när jag skulle räkna ut nästa gång jag får min mena. Alltså nu har jag haft mens i över 10 år så nog antar man att min mens borde vara lite regelb...

Av mens - 7 juni 2015 21:15


Vad gör man med snöret? Svar: Snöret som sitter längst ner på tampongen är till för att tra ut tampongen då den är full. Innan du för in tampongen så kan du göra det till en vana att alltid rycka lite på snöret för att se till så det sitter stenhår...

Av mens - 7 juni 2015 16:15


Personligen så tycker jag att dehär med tampongen är jättesmart och verkligen något som gör det lättare att ha mens. Tillskillnad från bindor så känner man inte hur mensblodet bara drobbar från underlivet vilket ibland kan kännas lite obehagligt och ...

Presentation


Hej! Denna blogg är till för alla ni tonårstjejer som har en massa funderingar kring just mens. Därför finns jag här och besvarar allt jag kan. Maila om andra frågor kan du också göra.
mens.blogg@hotmail.com
Kram!

Fråga mig

654 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa mer om här i bloggen?
 Frågor & svar
 Bindor
 Tamponger
 P-piller
 Menskopp
 Puberteten

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards